28 Nisan 2008 Pazartesi

FREEDOM FIGHTERS

Freedom Fighters hilelerini uygulamak için öncelikle "freedom.ini" dosyasının yedegini alıp içinde değişiklik yapmanız gerekiyor. Dosyanın içini açın ve "EnableConsole" satırını bulup aşağıdaki şekilde değiştirin.

EnableConsole 1

Daha sonra oyunda [~] tilde tuşuna basarak hile konsolunu açabilirisniz. Aşağıdaki kodları artık girebilirisiniz.

god - Tanrı modu
giveall - Tüm silahlar
infammo - Sınırsız cephane
invisable - Görünmezlik
flymo - Uçmak
giveall - Tümünü ver
giveneeded - Bölüm için gerekli olanı verir
radar - Radar
nailgun - Nailgun
reload - Silahı doldurur
blockfire - Düşman ateşini engeller
no_damage - Hasarsızlık

6 yorum:

kapuera dedi ki...

freedom fighters oyununu hiç bir hile ve şifre olmadan tam 5 kere bitirdim.

Adsız dedi ki...

kardeş bn görünmezlik hilesi yptımda geri düzeltemiyorum yardmcı olurmusunuz ?

Adsız dedi ki...

yukardan ates eden adamları nasıl yendi 2. bolumde

Admin dedi ki...

"kardeş bn görünmezlik hilesi yptımda geri düzeltemiyorum yardmcı olurmusunuz ?"


invisible 1 yazdıktan sonra duzeltmek icin

"invisible 0" yapıp duzeltebilirsiniz

Unknown dedi ki...

ya ben freedom.ini dosyası hangisi onu anlamadım ?

Unknown dedi ki...

ben freesom.ini dosyası hangisi onu bulamadım ?